Sunday 3 January 2016

Aku Di Dunia Hari Ini

Assalamualaikum Dunia. Hari ini aku berjaya melanjutkan pelajaran ke UiTM Shah Alam. Apa yang aku usahakan dalam akademik berbuahkan hasil yang mantap. Aku dulu hanya seorang penghafal formula dan ayat. Sekarang aku lebih berkemahiran untuk buat sesuatu yang hebat. Syukur kepada Allah SWT. Adik aku sudah melanjutkan pelajaran di GMI. Mak aku mempunyai Tadika PraTahfiz NurSibawaiha di Sungai Buloh. Ayah aku berkerja sambil menyambungkan pelajaran di tempat yang sama iaitu UiTM Shah Alam. Akak aku sedang melanjutkan pelajaran biology nya di UiTM Shah Alam juga. Aku sedang bersedia menjawab peperiksaan di sini. Ada juga kertas yang aku jawab ditinggalkan kosong. Namun aku tidak menyerah kalah. Asalkan kertas exam aku sampai ke tangan lecture. Sebelum menjawab exam aku pergi ke satu majlis rasmi Majlis Sambutan Maulidul Rasul Tahun ini. Berjumpa dengan Sultan Selangor.     

No comments:

Post a Comment