Monday 18 August 2014

Hari yg dinanti-nantikan

Secara tidak dijangka aku dpt bertemu dengan rakanku ini. Secara kebetulan jua lah aku menolong serba sedikit urusan konvokesyen dia. Sekali gus melihat arah tuju hidupnya lepas ini. Dengan melihatnya aku pon berasa serba salah pada diriku ini. Andai diri ini dpt bertahan sudah tentu aku dpt tamat berlajar. Ini kerana aku terlalu stress dgn manusia sedangkan perkara ini memberi masalah dan kekurangan pada masa depan ku. Lihat lh sekarang rakan ku yg lain sudah menunggu hari untuk meneruskan ijazah dan ada yg sudah dpt officialky office job. Wahhh.... aku sungguh cemburu dan merasa rugi teramat sgt. Betul kata pengajar nk belajar tak boleh stress. Sudah lh, perkara sudah lepas. Aku harap aku tidak stress dgn hal2 lain. Kali ini aku sibukkan diri dgn urusan perniagaan ku.. Hihihihi.. jual topup je.. tapi nk beli kena depan2 lh. Takut pembeli berhutang pulak dgn sy. Maklumlah sy x nk jadi along duit. Kecil2 je... Asalkan x serabut dgn masalah. Aku masih belajar lgy. Jealous kat kwn2 satu hal, masalah satu hal, belajar pulak satu hal. Mcm2 lh dunia nie.. penat otak. Mak pesan masalah dunia mmg x pernah selesai, bukan manusia klu hidup x ada masalah .Bak kata org, org gila je yg tak ada masalah.. hmmm...

No comments:

Post a Comment